NesMedya Haber Video Oyun Seo Yarışması için oluşturulmuş blog siteme hoşgeldiniz.

8 Mayıs 2009 Cuma

Müzik Dinle

Müzik yıllardır ruhun gıdası olarak söylendi tabi bu ne kadar doğru bilinmez ama ruhu rahatlatan bir unsur olduğu kesin. Mutsuz bir insanın kendini rahatlatması için ona söylenen söz müzik dinle olmaktadır. Müzik dinle ki kafan dağılsın da diyoruz ruhsal sorunlar yaşayan insanlara.

Benim rahatlamak için dinlediğim müzikler arasında klasik müzik var yani şu senfoni denen müziklerden. Teknik olarak bilgim yoktur hatta dinlediğim müzik kime ait onuda bilmem ama bana çok rahatlatcı gelir.

Her insanın kendine ait bir müzik dinleme tarzı vardır. Kimi arabesk, kimi pop ve kimide caz sever. Tabi bu müzik tarzlarını dahada genişletmek mümkün ama bizim yazımız bunla alakalı olmadığı için pek girmek istemiyorum. Yazımızın esas konusu müzik dinle olduğu için bu ana başlık altında birşeyler yazmaya çalışıyorum.

Ve geldik son paragrafa müzik dinle ve rahatla sloganı aklıma geldi şimdi. Ve en önemlisi ben bu yazıyı yazarken müzik dinleme isteği belirdi içimde şimdi internetten araştırıp kendimi rahatlatacak müzikler bulmaya çalışacağım. Sizede kendinizi rahatlatacak müzikler dinlemenizi tavsiye ediyorum. Sizi hüzne getirecek tür müzikten uzak durun ruhunuzu dinlendirecek şeyler dinleyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

cam balkon - şömine - kış bahçesi - cam balkon - cam balkon - lida satış - evden eve nakliyat - cam balkon