NesMedya Haber Video Oyun Seo Yarışması için oluşturulmuş blog siteme hoşgeldiniz.

8 Temmuz 2009 Çarşamba

"NesMedya Haber Video Oyun Seo Yarışması"

"NesMedya Haber Video Oyun Seo Yarışması"

Bu seo yarışması çok güzel ve bitimine çok az bir zaman kaldı. Bizim sitemiz bu yarışmada şuan ikinci sayfada ve ciddi anlamda bir link kasma olayı yapmadık. Ben bugünden itibaren linkde kasmaya başlıyorum. Bakalım neler olacak ve direceye girebilecek miyiz. "NesMedya Haber Video Oyun Seo Yarışması" için daha yapacak çok şey var diye düşünüyorum.
 
Evet hatta bu yarışma bize yeni müşteriler ve piyasada biraz daha tanınmamıza sebep olacağı için ben ayrıca önem veriyorum. Bakalım ne olacak. "NesMedya Haber Video Oyun Seo Yarışması" birde rahat rahat yazabilsem nasıl olacak bilmiyorum. İşte bir yazının daha sonuna geldik. Eğer bu yazı beni ilk sayfaya sokmaya yeterse nesmedya seo yarışması adına çok sevineceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

cam balkon - şömine - kış bahçesi - cam balkon - cam balkon - lida satış - evden eve nakliyat - cam balkon